Mięta Flair’n’Style x Konkurs Barmański W Stylu Flair
15 sierpnia 2019
Wszyscy na scenę staromiejską!
15 sierpnia będziemy robić tam hałas, gdyż wracamy z kolejną edycją ogólnopolskiego konkursu barmańskiego w stylu Flair !
Konkurs „Mięta Flair ‘n Style vol. 7” jest kontynuacją już kultowego konkursu barmańskiego wśród zawodników z całej Polski. Każda edycja przyciąga nowych zawodników a świetna zabawa i atmosfera sprawiają, że zawodnicy chętnie wracają do nas na kolejne edycje.
Do wygrania nieliche nagrody, splendor i sława!
A po konkursie afterparty w klubie Mięta!
Wykorzystamy ten czas by olsztyńską brać gastronomiczną zjednoczyć!
Dla wszystkich pracowników, pasjonatów i konsumentów olsztyńskiego gastro mega rabaty i specjalne koktajle.
Nagrodzimy również najaktywniejszych kibiców – do wygrania: torby, worki, vouchery, brandowane okulary słoneczne, piłki plażowe i wiele innych nagród!
start eliminacji do zawodów – 13:00
start konkursu głównego – 17:00
Na zakończenie konkursu wystąpi zespół – Pod Kontrolą
Wszelkie pytania: Adam Gogacz 501 238 922, gad007@wp.pl
regulamin poniżej.
===================================================
REGULAMIN KONKURSU
Mięta 15.08.2019
Kategoria FLAIR
1. Konkurs Mięta Flair n Style jest konkursem jedno dniowym odbywającym się w Klubie Mięta ul. Św Barbary
2. Organizatorami konkursu jest Mięta Klub oraz Pernod Ricard.
3. Bezzwrotne wpisowy wynosi 100 zł. Płatne w dniu konkursu.
4. Organizatorzy zapewniają catering dla uczestników, koszulki startowe, pomoc w znalezieniu noclegu. Na gad007@wp.pl proszę wysłać swoje imię, nazwisko, reprezentowany lokal i rozmiar kkoilszulki.
5. Nagrody w Konkursie:
I miejsce – 1500 zł,
II miejsce 1000 zł,
III miejsce – 800 zł.
IV – 500 zł ,
V – 200 zł.
6. W konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia
7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do użycia nazwisk, zdjęć oraz receptur koktajli przygotowanych przez barmanów w trakcie konkursu.
8. Wszyscy zawodnicy muszą być na miejscu konkursu przed godziną 12.00. Barmani, którzy nie stawią się na czas przed swoim startem mogą zostać zdyskwalifikowani.
9. Po rejestracji uczestników odbędzie się odprawa oraz losowanie numerów startowych.
10. Start eliminacji planowany jest na godzinę 12:30.
11. Zawodnicy nie mogą nosić ubrań z logotypami innych firm alkoholowych poza logotypem sponsora konkursu. Specjalne koszulki konkursowe będą rozdawane zawodnikom podczas rejestracji. Zawodnicy są zobowiązani do noszenia koszulki konkursowej podczas występu, w czasie rozdania nagród, jak również za każdym razem gdy znajdują się oni na scenie. Nieprzestrzeganie tego zapisu może doprowadzić do zdyskwalifikowania zawodnika.
12. Obowiązuje zakaz używania otwartego ognia, pirotechniki oraz iluzji podczas konkursu.
13. Do butelek exhibition flair zawodnicy mogą użyć dowolnych nalewaków. Dozwolone jest również owiniecie ich taśmą. Butelki do working flair muszą mieć nalewaki metalowe, a wbijanie ich jest niedozwolone. Obowiązuje zakaz zatykania nalewaków pod groźbą dyskwalifikacji.
14. Wszystkie inne butelki (poza produktami sponsora) użyte na scenie podczas występu muszą być bez etykiet. Tłoczenia nie muszą być zaklejone.
15. Zawodnicy mogą mieć własnych pomocników (barbacków) na scenie.
16. Butelki do working flair zostaną zapewnione przez organizatora ABSOLUT VOdOa 0,7. Wszystkie butelki użyte do working flair muszą być wypełnione do 1/3
17. Butelki do exhibition flair muszą mieć minimum 15 ml płynu. Butelki uczestników zostaną sprawdzone na scenie tuż przed startem zawodnika.
18. Zakaz używania pustych butelek. Każdy kto będzie używał pustych butelek otrzyma punkty karne.
19. Muzyka powinna być nagrana na płycie CD w formacie Audio lub w pliku mp3 na nośniku danych
20. Obowiązuje zakaz użycia muzyki z wulgarną czy obraźliwą liryką podczas występu na scenie.
21. Sprzęt barmański na barze jest dowolnie ustawiany przez zawodnika. Brak, któregoś z elementów sprzętu będzie traktowany jako błąd zawodnika.
22. Pomocnicy barowi będą przy scenie przez cały czas zawodów (mogą pomóc rozstawić sprzęt, posprzątać bar, przynieść coś jeżeli będzie brakować itp.)
23. Zakaz używania plastikowych butelek podczas występu.
24. Organizatorzy nie odpowiadają z urazy zawodników i rzeczy zgubione podczas zawodów.
25. Owoce do dekoracji są dostarczone również przez uczestnika Konkursu. (Organizator zapewnia cytryny, limonki oraz szkło, serwetki, rurki i mieszadełka). Dozwolone jest użycie własnego sprzętu pod warunkiem, iż nie posiada on logotypów lub nazw konkurencyjnych z portfolio sponsora konkursu. Organizator zapewni ograniczoną ilość nalewaków. Sugerujemy jednak zabezpieczenie również własnych nalewaków w celu uniknięcia ewentualnych problemów.
26. W rundzie eliminacyjnej uczestnicy mają 4 minuty na przygotowanie dwóch drinków. Pierwszy w stylu Working Flair ml wódki Absolut + Redb Bull. Drugi w stylu Exhibition Flair Wódka sour; 40 ml wódki Absolut, 20 ml syropu cukrowego, 40 ml soku z cytryny.
27. Podczas rundy finałowej uczestnicy mają 6 minut na swój występ podczas, którego muszą przygotować dwa drinki. Jeden w stylu Working Flair – Gin &Tonic z wykorzystaniem minimum 20 ml Befeeter Gin w oryginalnej butelce.
Drugi drink w stylu Exhibition Flar.
Podczas występu Exhibition Flar barman ma za zadanie przygotować drinka opartego na jego własnej oryginalnej recepturze z wykorzystaniem minimum 40 ml wódki Absokut. Drink będzie oceniony przez komisję degustacyjną.
28. Drinki wykonywane w rundzie finałowej muszą być wykonywane na oryginalnych produktach
29. Butelki wykorzystywane podczas working flair muszą być wypełnione minimum 1/3 pojemności
30. Butelki do exhibition flair muszą zawierać minimum 15 ml płynu
31. W rundzie finałowej drink wykonany w stylu Exhibition Flair będzie poddany ocenie degustacyjnej (aromat, smak, wygląd).
32. Do rundy finałowej przechodzi 10 uczestników.
33. Ocena sędziowska w rundzie finałowej składa się z oceny technicznej oraz oceny degustacyjnej.
34. Wszelkie niejasności rozstrzygają sędziowie zawodów i ich decyzja jest ostateczna i nie podlega jakimkolwiek dyskusjom bądź komentarzom.
35. Każdy zawodnik ma prawo przygotować się do występu w wyznaczonym miejscu na 20 minut przed – nie wcześniej, według listy startowej.
Wszelkie pytania: Adam Gogacz 501 238 922, gad007@wp.pl
Punktacja:
Enterteiment 100 pkt
Showmanship – 50 pkt
Choreography – 50 pkt
Flair 200 pkt
Variety – 50 pkt
Creativity – 50 pkt
Difficukty – 50 pkt
Smoothnes – 50 pkt
Ocena koktajlu 80 pkt
Wygląd – 20 pkt
Aromat – 20 pkt
Smak – 20 pkt
Oryginalność – 20 pkt Suma 380 pkt
Punkty ujemne:
Upadek: – 3 pkt
Rozlanie: – 3 pkt
Rozbicie butelki: – 10 pkt
Brakujący składnik: – 5 pkt
Brakujący drink: – 50 pkt