Internet ASAP open
22 stycznia 2019
Temat przewodni: Czy żyjemy w fake rzeczywistości?
Tagi: #Marketing #FakeNews #FakeData
Dla kogo jest to wydarzenie?
?Studentów
?Pracowników branży reklamowej
?Marketerów i PR-owców
Organizatorzy:
➡ Eura7 (firma projektująca serwisy internetowe)
➡ Abanana (agencja komunikacji marketingowej)
Dlaczego to organizujemy?
? Wierzymy, że Kraków będzie stolicą polskiego digital marketingu. Naszą misją jest zaangażować w tę ideę lokalne środowisko, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇
Czy żyjemy w fake rzeczywistości? To temat przewodni drugiego Internet ASAP open. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią Dawid Maj z BeDigital, Łukasz Wołek i Maks Michalczak z agencji Abanana oraz gość specjalny.
Na wydarzenie można się zapisywać na Facebooku.
Tematyka spotkania: Czy żyjemy w fake rzeczywistości?
18.30 – 19:00
Jak odnaleźć się w świecie fake newsów?
Prowadzący:
Maks Michalczak,
PR Manager Abanana i Eura7
19.00 – 19.30
Gość specjalny – więcej informacji podamy już na początku stycznia
19.30 – 19.45
Jak Wójt Gminy Kraszewniki walczył z ACTA – fake news case study (czyli jak wkręcić media w fake-akcję)
Prowadzący:
Łukasz Wołek,
CEO Abanana, Autor podcastu MLG
19.45 – 20.10
Fake dane (temat do uszczegółowienia)
Prowadzący:
Dawid Maj, BeDigital
20.10 – 20.30
Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam wtopę i czego Cię ona nauczyła!
Prowadzący:
Piotr Golczyk, Dyrektor Marketingu Operacyjnego firmy Luxoft
Autor książki: Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu i jak to zmienić.
Dla pierwszych 50 osób, które przyjdą na wydarzenie, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 lub piwo.